SLUŽBY
Pokud nechcete najímat dalšího zaměstnance, řešením může být delegování některých povinností na mě, tím se Vám uvolní ruce na klíčové oblasti vašeho podnikání.
Dokážu se vcítit do Vašich potřeb a upřednostnit výjimečnost Vašeho byznysu.
Společně najdeme to nejlepší řešení pro Vaše potřeby.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ, EMAILING
Už více než rok spravuji klientům sociální sítě: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok, Youtube.... Poskytuji konkrétní služby spojené s touto činností : tvorba textů a grafiky, Facebook ADS a správcovství facebookové skupiny.
Má práce spočívá konkrétně v tvorbě příspěvků, plánování příspěvků, publikace příspěvků, odpovědi na komentáře pod příspěvky, odpovědi na zprávy fanoušků, správa a údržba sociálních sítí.
Pomáhám v tvorbě strategie zvýšení návštěvnosti a v tvorbě online soutěží. Publikuju videa na Youtube a Tik Tok, edituju, přidávám titulky k videiím a taktéž zvyšuji návštěvnost. K mým přednostem patří i tvorba e-mailingových kampaní v MailerLite.
Zajišťuji a tvořím veškeré propagační materiály - vizitky, letáčky, brožury, infografiku apod. společně s kalkulací nákladů na propagaci.
Zabývám se tvorbou log, bannerů, ikon, obalů k e-bookům, firemního e-magazínu, tvorbou textu a obsahu pro newslettery či blogy.
MARKETING
ADMINISTRATIVA
A SYSTEMATIČNOST
Pomohu Vám s vyřizováním e-mailů, vedení kalendáře, sjednáváním schůzek, administrativou a dokumentací na sdíleném úložišti, s vytváření formulářů/dotazníků, prezentací, formátování dokumentů/e-mailů , převod dokumentů do různých formátu, přepis ručně psaného textu - digitalizace, korektura textů, tvorba dokumentů, tvorba a práce s tabulkami, příprava školících materiálů, tvorba šablon pro dokumenty, organizace webinářů, online meetingů, dotahování úkolů/projektů, správa databáze kontaktů, přepisy audio/video nahrávek, správa doručené pošty, organizace pracovních cest, zadávání inzerce, archivace dokumentů, zálohy dokumentů, zřízení a správa datových schránek, osobní pochůzky, správa kalendáře a upomínání na důležité termíny, domlouvání pohovorů.
Návrhuji a tvořím design webové prezentace či e-shopu. Spravuji weby, instaluji potřebné rozšíření, aktualizuji a upravuji. Vyhledávám klíčové slova. Spravuji e-shop i objednávky. Hlídám termíny pro newslettery či akce.
Vytvářím popisky k produktům, celkově provádím aktualizaci produktů a cen produktů.
SPRÁVA WEBU,
E-SHOPU
KOORDINACE
A ORGANIZACE
Vyhledávám prostory pro různé akce a konference. Zajišťuji organizaci akcí, správu registrací, komunikace s dodavateli, zajištění cateringu, hudby, moderátora, atd. zajištění ubytování, dopravy, zajištění propagace akce, tvorba nabídek a smluv sponzorům, dodržování časového harmonogramu.
Mé osobní zkušenosti s firemní akci bylo výročí 25let ve strojírenské společnosti pro 250 účastníků, dále Den otevřených dveří pro 600 účastníků. Také jsem získala zkušenosti působením na svatební hostině jako koordinátorka pro 70 svatebčanů.
S radostí a nasazením zkoordinuji tým lidí na konkrétním projektu. Nastavím systémy, které ve firmě zatím nefungují. Ráda inovuji procesy a zajišťuji nové trendy, které sleduji i pro své vlastní podnikatelské potřeby. Zastoupím v nepřítomnosti. Zajistím rezervaci hotelů, letenek či taxi společně s tvorbou itineráře. Vyhledám na internetu potřebné informace, třeba i za záměrem nákupu dárků pro manželku či obchodním partnerům atd.