top of page
pozadí.png

ŽIVOTOPIS

Social Media & Online Marketing ASISTENTKA

S prací asistentky mám dlouholeté zkušenosti a velkou chuť moje nabyté znalosti v tomto oboru dále rozšiřovat. Zúčastňuji se ráda workshopů na téma osobní rozvoj, marketing či charitativní činnost.

OSVČ

SOCIAL MEDIA & ONLINE MARKETING ASISTENTKA  (OD 2020 - DOPOSUD)

pomáhám malým a středním firmám s jejich prací v oblasti administrativy, ekonomiky, koordinace, organizace, marketingu, návrhu designu, správy a tvorby webu, sociálních sítí a zařizování ostatní agendy.

Působím jako správce webů  Wordpress, Mioweb, Webnode, Wix a další. Dále jako správce sociálních sítí, ať už je to Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok či Pinterest. Má práce spočívá hlavně v tvorbě jak už vhodného textu k získání klientů tak i v tvorbě grafiky a celkového plánu propagace na tyto sociální sítě. Spoluvytvářím, kontroluji a vkládám  pravidelné příspěvky, reelsy, stories..atd. Vyhodnocuji statistiky shlédnutí, návštěvnosti, přihlášení k odběru a dalších interakcí. Tvořím jednoduchá videa a publikuji je. Při tvorbě obsahu hledám zajímavé témata uvnitř firmy a zpracovávat je formou textů, tvořím a edituji texty pro web, tiskoviny, připravuji obsah pro online kampaně, plánuji komunikační strategie Public relations.

FITNESS INSTRUKTORKA |  (2014-2020)

  MAOLOBCHOD-VELKOOBCHOD |  (2012-2014)

ASISTENTKA JEDNATELŮ 
NEKOŘ

  MECAWEL S.R.O. 

2014 – 2017

administrativa – tvorba, evidence, vedení dokumentů,
vyřizování korespondence, organizace interních záležitostí,
organizace služebních cest, zajišťování občerstvení při
jednání a náležitosti s tím spojené, komunikace
s dodavateli a řešení objednávek + konzultace, organizace
projektů a kontrola jejich plynulosti, vedení dokumentace BOZP, PO
– zajišťování školení, revizí, provádění nástupních
školení, kontrola provozu bezpečnosti, značení apod., vedení
odpadového hospodářství - objednávání, značení, hlášení a
spolupráce s úřady, OOPP pro zaměstnance, propagace
společnosti + reklamní předměty, správce docházkového systému,
organizace a koordinace firemních akcí (cca 300-500 účastníků),
spolupráce se stát. institucemi – žádosti, souhlasy, správce
ISO 9001, dohled nad rekonstrukcemi a renovacemi budovy, provozu,
vedení týmu úklid, údržba + spolupráce na projektech s technology.

FINANČNÍ ASISTENTKA
PRAHA

STRINGDATA S.R.O. 

2006–2009

příprava účetnictví, vedení pokladny, příprava mezd
cca 80 zaměstnanců, administrativa pro vedení firmy, organizace
práce ve finančním oddělení, služební cesty, vozový park,
komunikace se zaměstnanci – personální záležitosti.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
ZLÍN 

CRYSTALIS S.R.O. 

2004–2005

Měla jsem na starost vedení pobočky, vyřizování  objednávek, vedení skladu, pokladny a občas zastávala činnost rozvozu zboží.

KURZY

2023    Grafický kurz

2022     Certifikace SOCIAL MEDIA MARKETING 

2022     Školení INSTAGRAM. LINKEDIN

2016     Trenérská certifikace ,Pardubice
2014     Forum s.r.o. - certifikace BOZP, PO
2008    VOX a.s. Praha 1 – certifikační kurz podvojného účetnictví
2008    AVE ART Ostrava s.r.o. – rekvalifikační kurz bytový dekoratér
2005     Volkhochschule Brilon – kurz A1 NJ
2004      Marlin s.r.o. UH – kurz účetnictví s využitím pc

 

JAZYKOVÉ ZNALOSTI A JINÉ DOVEDNOSTI

Německý jazyk – aktivně  (v letech 2005-2006 Au-pair Německo)
Anglický jazyk – aktivně (na písemné úrovni)


Velmi dobré organizační schopnosti, vedení týmu, komunikace na úrovni, rychlé jednání, samostatnost, systematičnost, energičnost, rozsáhlá zkušenost s prací na PC (MS Office, grafický program, účetní program, docházkový systém, dokumentace), Microsoft Teams, Zoom, Skype, Mailer Lite, Wordpress, Mioweb, Webnode, Wix, Webnia, DIVI, Canva, Figma, Bussines Manager,  Photoshop, Google ADS,Analytics, Firmy.cz.

bottom of page